Τι βλέπω από το παράθυρο μου.



Ανοίγω το παράθυρο. Ξεπροβάλει το  ηλιοβασίλεμα στην Ζάκυνθο που είχα πάει διακοπές το 99 . Ανοίγω το facebook, ενώ παράλληλα ανοίγω το yahoo μη τυχόν μου έστειλε μήνυμα εκείνος. Εκείνος δεν έστειλε. Οπότε κλείνω αυτό το παράθυρο και ξεκινάω να μπαίνω σε προφίλ παλιών συμμαθητριών, άλλες πάχυναν, άλλες έκαναν παιδιά... παραξενεύομαι και αναρωτιέμαι πως περάσαν τα χρόνια!Τα μάτια μου κλείνουν περιμένοντας να δω πότε θα μπει on line , που θα σημαίνει ότι γύρισε σπίτι… Τρίβω τα μάτια μου και η ξεραμένη μάσκαρα απλώνεται γύρω από τα μάτια μου κάνοντας δυσκολότερη την οπτική μου. Η Λίτσα έκανε ανταύγειες είναι το τελευταίο που προλαβαίνω να δω. Μπλε. Τι; Μπλε. Τώρα δεν βλέπω τίποτα από το παράθυρο. Μπλε.  Μάλλον νυστάζω πολύ.  Ή τυφλώθηκα. Ή δεν έχω παράθυρο. Ή κοιμάμαι κι ονειρεύομαι ότι ζω. 


Ελένη Μητροπούλου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου