"Τρώω τρώω αλλά δεν παχαίνω"

Δεν έχω ψάξει ποτέ το κινητό του γκομενού μου,έχω πάει μόνο με τρεις άνδρες στη ζωή μου,πήρα το δίπλωμα οδήγησης χωρίς να λαδώσω,τα είχα με τον Σάκη Ρουβά,έχω δει εξωγήινους εσύ;;ο Τσακ Νόρις έχει ήδη τετραγωνίσει τον κύκλο!
Κάπως έτσι ακούγεται στ'αυτιά μου και υποθέτω στ'αυτιά πολλών ακόμα όταν συναντάω μια πολύ αδύνατη κοπέλα η οποία κάθεται με τις ώρες και μου λέει πόσο πολύ τρώει και τι έφαγε και γενικά πως τρώει τώει αλλά δεν παχαίνει(super μεταβολισμός κι έτσι)...μέχρι που φτάνει και στην στάνταρ ατάκα:
"Εγώ;;Εγώ τρώω πιο πολύ απο σένα!"
ΤΑΑΑΑΑΤ(ήχος λάθους)
Λάθος πρόταση!
Το αιμα αρχίζει να ανεβαίνει στο κεφάλι,το προσώπό μου σιγά σιγά κοκκινίζει,τα δάχτυλα του δεξιού μου χεριού κλείνουν σφιχτά σχηματίζοντας μια δυνατή γροθιά με φλόγες και με την ασύλληπτη ταχύτητα των 567.395.342.619,4716718273φσςχψδγς33333333333333 m/s στο S.I. συνοδευόμενη πάντα από κραυγή "αααααααααααααααααιιιιιιιιιιιααααααααααααααα" καράτε κιντ κατευθύνεται η φλεγόμενη γροθιά μου προς την στομαχική κοιλότητα της αδύνατης ώστε εκτός από τη μισή μπουκιά μπρόκολο που έφαγε για μεσημεριανό...να βγάλει και το σκασμό!
Γιατί;;Γιατί ιατρικά και μόνο δεν γίνεται να καταναλώνεις 6.000 θερμίδες ημερισίως(όπως υποστηρίζεις)και να εισαι 1,75 cm ύψος(σε μισώ) και 54,5 kg βάρος(ψόφα!).
Εκτός βέβαια εάν έχεις κάποια ασθένεια όπως συνδετικίτιδα ή ινομυαλγία,έλκος,νόσος Crohn,ελκώδης κολίτιδα,δυσσαπορρόφηση,ισχαιμία μεσεντερίου,νόσοι παγκρέατος και ήπατος,υπερθυρεοειδισμό,..πρωταθλητισμό!
Σε αυτήν την περίπτωση πέντε είναι τα πιθανά σενάρια.
1..Το λένε επίτηδες για να μη θεωρηθούν ανορεξικές.
2..Το λένε επίτηδες για να είναι και οι αδύνατες γκομενάρες αλλά και τα γαμάτα άτομα που τρώνε και χαίρονται τη ζωή τους χωρίς στερήσεις.
3..Όντως νομίζουν πως η μερίδα ή η διπλή μερίδα είναι στο πιατάκι του καφέ.
Δεν ξέρω για σας,εάν χοντραίνετε ή αδυνατίζετε,πάντως εγώ που χοντραίνω δεν τρώω απλά...Ξεκοιλιάζομαι!




Κείμενο: Mela Mela Gargamella
Φωτογραφία:  http://stylefrizz.com/img/models-food.jpg

2 σχόλια:

Unknown

Πολύ ρατσιστικό και κακο κείμενο...κρίμα στις απόψεις σου κοπέλα μου και στην ευγένεια που δεν έχεις... Είναι ξεκάθαρος ο φθόνος σου...

metakis

Είμαι ένας απ' αυτούς τους ανθρωπους.. αλλά γεννήθηκα και μεγάλωσα αδύνατος.. Έλα κλασε μου λίγο τ'αρχιδια.

Δημοσίευση σχολίου